وبلاگ درسی سهیل مهرعلیان

وبلاگی برای تمام دروس

وبلاگ درسی سهیل مهرعلیان

وبلاگی برای تمام دروس

آخرین نظرات
  • ۲۸ مهر ۹۴، ۱۴:۵۱ - اسفرورین
    سهیله
پیوندهای روزانه

چند نکته!

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

با سلام

نامه و یادداشت پای برگه بعضی از دوستان رو که میخونم واقعا از خودم شرم میکنم که چطور تونستم یک سری آدم  رو با این همه مشغله و کار مهم بخاطر موضوعات حاشیه‌ای و بی‌اهمیت 16 هفته آزگار بکشونم دانشگاه، تازه آخر ترم سر موضوعات بی‌اهمیت‌تر مثل امتحان و پروژه ازشون طلبکار هم باشم. احساس گناهی می‌کنم که مپرس!

در نهایت، به عنوان عضوی کوچک چند نکته بی‌اهمیت دیگر رو متذکر می‌شوم:

  • بنا به درخواست دانشجویان مهلت تحویل پروژه درس مباحث ویژه تا هفته بعد تمدید می‌شود (تاریخ دقیق بعدا اعلام می‌شود).
  • پروژه‌هایی که بصورت حضوری از آنها دفاع نشده باشد ترتیب اثر داده نخواهند شد.
  • دوستانی که پروژه تحویل نداده‌اند یا در دفاع قبلی نمره کمی گرفته‌اند حتما به فکر انجام پروژه باشند!

موفق باشید.

نظرات  (۳)

slm ostad nomarat movaghat C# ro ham ro site gharar midid?che zamani in karo mikonid?
پاسخ:
سلام
انشالله بزودی
salam , ostad key daneshkade fani hastid ?? 
پاسخ:
شنبه با دانشکده هماهنگ میکنم، یکشنبه یا دوشنبه حتما میام.
daneshgah najaf abad ya qazvin ?? qazvin biad ostad onja door e , age mishe daghigh begiiid . 
پاسخ:
این موضوع را هم مشخص میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی